Q&A #1

24-09-2017

HEB JE BROERTJES OF ZUSJES ZO JA HOE OUD: brain: 16 jaar tweelingzus Eva: 17 jaar en Lena: bijna 15 jaar

IN WELKE GROEP ZIT JE: het laatste jaar van vwo

WAANEER WIST JE DAT JE EEN BLOG WOU: eerst wou ik youtube maar later vondt ik bloggen leuker en nu heb ik girly4u.webnode.nl

OP WELKE SPORTEN ZIT JE: dansen, gymnastiek, hockey en sinds kort de junior blog academie

BEN JE TEVREDEN MET JE AANTAL BEZOEKERS:ja eerst dacht ik echt dat ik 0 bezoekers zou hebben maar nu gemiddeld per dag 20

HOE HETEN JE BFF'S:Eva (mijn tweelingzusje Eva ) Sanne, violet en iris

WAAR KOM JE VANDAAN:ik kom uit Amsterdam

UIT WELK LAND KOMEN JIJ EN JE OUDERS:ik uit Nederland en mijn moeder al sinds ze 2 maanden was ging ze naar Nederland en komt uit Amerika en mijn vader komt uit Nederland

HEB JE SOCIAL MEDIA:ja maar dat hou ik voor mezelf maar Pinterest heb ik

WAT IS JE FAVORIETE VAKANTIELAND:Amerika & Tunesië 

HEB JE HUISDIEREN:ja de vissen Brianje, Emmie, Eev en Leny  en hondje spike en de konijntjes Lory en Lizzie

HEB JE VERKERING:nee 


© 2017 Fashion blog. Afgestemd op uw wensen door Emma
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin